Jäsenyys

Jäsenedellytykset

Varsinaiseksi jäseneksi seuran hallitus hyväksyy henkilön, joka on suorittanut Suomen Navigaatioliiton koulutusjärjestelmän mukaisen tutkinnon. Käytännössä tutkinto voi olla saaristo-, rannikko- tai avomeren merenkulunkurssiin liittyvä tutkinto. Jos opiskelet kurssilla ja aiot suorittaa tutkinnon vuoden kuluessa, voit liittyä heti opiskelijajäseneksi ja tulla mukaan toimintaan. Nuorisojäseneksi on mahdollista liittyä 15-vuotiaana ja jäsenyys säilyy kunhan täysi-ikäiseksi tultuaan suorittaa navigaatiotutkinnon.

Jäseneksi liittymiseen tarvitaan vain vapaamuotoinen hakemus, josta selviää henkilötietosi; nimi, osoite, syntymäaika, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ilmoita millä Suomen Navigaatioliiton koulutusjärjestelmän mukaisella kurssilla opiskelet. Jos olet jo suorittanut vähintään saaristolaivurin tutkinnon, ilmoita missä ja milloin se tapahtui. Henkilötietojasi ei luovuteta ulkopuolisille. Lähetä tiedot sähköpostitse tai kirjepostina.

Tässä asioita, joista jäsenenä pääset osalliseksi: