Lähde merelle vaikka et omistaisikaan omaa venettä!

Tikkurilan Navigaatioseura ry on veneilystä ja merenkulusta kiinnostuneiden ihmisten kohtaamispaikka. Seura omistaa Ann-Mari III teräsaluksen, joka soveltuu mainiosti merenkulun harjoitteluun käytännössä. Järjestämme useita koulutusajoja ja reissuja veneilykauden aikana. Kouluajoilla harjoitellaan käytännön veneilytaitoja ja opintoja voi myös hyödyntää kansainvälistä huviveneen kuljettajan lupakirjaa hakiessa. Riittävän harjoittelun ja hyväksytyn näyttökokeen jälkeen seura voi kirjoittaa todistuksen käytännön veneilytaidoista.

Seuraan otetaan uusia jäseniä. Vuosittainen jäsenmaksu on 80€. Toiminta soveltuu kaikenikäisille, alaikäraja on 15 vuotta. Erityistä ammattitaitoa, tai aikaisempaa kokemusta veneilystä, ei välttämättä tarvita. Voit liittyä oppilasjäseneksi ja suoritettuasi saaristolaivurin tutkinnon, kouluttautua aluksen miehistön jäseneksi. Seuran jäsenet voivat myös vuokrata alusta omaan käyttöön.

Seuraan liittymisestä kiinnostuneille ilmainen tutustumiskäynti koulutusajolle!

Tiedustelut ensisijaisesti sähköpostitse:

sihteeri@tikkurilannavigaatioseura.fi